Skechers Ayakkabı Garantisi

Skechers Ayakkabı Garantisi

Skechers, birbirinden şık ve kaliteli ürünleriyle kullanıcılarının konforu deneyimlemesine yardımcı oluyor. Kadın, erkek ve çocuk ürünleriyle her yaştan kullanıcının egzersiz sırasında, günlük yaşamda kendini iyi hissetmesi için destek veren marka, 2 yıl inceleme garantisi süresiyle ürünlerini olası sorunlara karşı güvence altına alıyor. 

Skechers.com.tr. ve Skechers mağazaları üzerinden alınan tüm ürünler %100 orijinallik güvencesiyle kullanıcılara ulaşıyor ve fatura ile teslimatı gerçekleşiyor. Ayrıca, sipariş kargoya verildiğinde faturanın bir kopyası üyelik mail adresine otomatik olarak gönderiliyor. Kullanıcılar faturaları ile beraber ürünlerin garantisinden yararlanabiliyor, teminat için herhangi bir ek belge sunmaya gerek olmadan alınan her ürün için, fatura tarihi itibarıyla garanti devreye giriyor. 

Skechers Ayakkabı Garanti Kapsamı

Skechers ayakkabı garantisi, üretim ve materyal kaynaklı sorunları kapsıyor. Fatura tarihi itibarıyla devreye giriyor ve tam 2 yıl geçerliliğini koruyor. Sorun yaşanan ürünlerin garanti kapsamında olup olmadığına inceleme sonucunda karar veriliyor. Üretim ve materyal kaynaklı en sık karşılaşılan problemler şöyle sıralanıyor: 

Standart kullanımda; ön şerit açılmaları, nubuk deride çatlama, saya ve taban bağlantı kısımlarında açılma, taban şeritlerinde boya çatlaması, solüsyon kaynaklı tabanda açılma, ayakkabının eşleri arasında üretimden kaynaklı fort yükseklik farkı olması, ışıklı modellerde ışık yanmama sorunu, şarj olamama, dikiş açılması, bağcık klipslerinin kopması, taban açılması, ayakkabı ve sandaletlerdeki aksesuarların kopması garanti kapsamında değerlendiriliyor. Kısa süreli kullanımda yaşanan fort astar sorunu, deride çatlama, burun açılmaları, Memory Foam taban çökmesi, solüsyon kaynaklı yanlarda açılma problemleri garanti teminatı içine yer alabiliyor. 

Özenli kullanıma rağmen kalıp hatası, materyal kaynaklı kusurlar gibi sebeplerle oluşan deformasyonlar, garanti teminatı içinde bulunuyor. İnceleme sonucu, ürünün garanti kapsamına girdiğine karar verildiğinde ürün değişimi gerçekleştiriliyor. Skechers deforme oluyor mu sorusu hakkında detaylı bilgi için blog yazımızı okuyabilirsin. 

Skechers Ayakkabı Garanti Kapsamı
Skechers Ayakkabı Garanti Kapsamı

Skechers Ayakkabı Garanti Süresi

Ürünün fatura tarihinden itibaren 2 yıl (730 gün) süresinde inceleme garantisi kapsamında ürün değişimi onaylanabiliyor. Yaşanan sorunun üretimden mi yoksa kullanıcı hatasından mı kaynaklandığı yapılan incelemeler sonucunda belirlenerek problemin garanti kapsamında olup olmadığına karar veriliyor. Yasal inceleme süresi 30 iş günü olarak belirleniyor. Skechers, ürünleri inceleme süresince, 30 iş günü içinde işleme alıyor, değerlendiriyor, raporluyor ve ürün sahipleri süreci takip edebiliyor. 

Skechers Ayakkabı Garanti Süresi
Skechers Ayakkabı Garanti Süresi

Skechers Ayakkabı Garanti Şartları Nelerdir?

Mağazadan sipariş verildiğinde, Skechers ayakkabı garantisinden faydalanmak için inceleme formu doldurmak, imzalayarak ürünü incelemeye teslim etmek yeterli oluyor. Ürünler, fatura ve form ile birlikte inceleme biriminde işleme alınıyor. Formda yazan inceleme destek talep numarası üzerinden süreç takip edilebiliyor. Forma yazılan iletişim bilgileri üzerinden kullanıcılar süreç hakkında bilgilendiriliyor. 

Eğer internetten sipariş verildiyse, ürün faturası ile birlikte Skechers’ın inceleme adresine* gönderiliyor. Bu adresten yalnızca Skechers.com.tr’en yapılan siparişler için işlem yapılabiliyor. Anlaşmalı kargo firması aracılığıyla gönderim yapılması durumunda kargo bedeli Skechers tarafından karşılanıyor. Kargo teslimatı sırasında firmaya iade talebi olduğunun beyan edilmesi gerekiyor. Skechers.com.tr siparişlerinde, alışveriş esnasında verilen iletişim bilgileri üzerinden, inceleme süresince müşteriler bilgilendiriliyor. 

Email ve SMS yoluyla gerçekleştirilen bilgilendirmeler hakkında detaylı bilgi için müşteri destek ekiplerine başvurulabiliyor.

Üretim veya materyal kaynaklı sorunlar tespit edildiğinde, mağazadan gönderim yapan kullanıcılar, mağazalara giderek değişim işlemini gerçekleştiriyor. Skechers.com.tr siparişlerinde ise kullanıcıların mail ile bilgilendirilmesinin ardından hesaplarına bir kupon tanımlanıyor. Harcanan tutar kadar belirlenen kupon kapsamında, tüketiciler Skechers.com.tr üzerinden yeni bir ürün alabiliyor. 

İnceleme sonucunda, eğer üründe kullanıcı ve yanlış kullanım kaynaklı bir sorun tespit edilirse, ürün garanti kapsamı dışında kabul ediliyor. İnceleme sonucunda üretim kaynaklı bir hata bulunmadığında tüketiciler bilgilendirilerek sonuç mektubu ile ürünleri, gönderim yapılan mağazaya veya kişilerin adresine yeniden iletiliyor. Mağazaya gönderilen ürünlerin, en geç 60 gün içinde mağazadan teslim alınması gerekiyor, aksi takdirde ürünler imha deposuna sevk edilerek imha ediliyor. Tüketiciler 60 gün geçmesine rağmen teslim almadıkları ürünler üzerinde herhangi bir hak talep edemiyor. 

Skechers Ayakkabı Garanti Şartları Nelerdir?
Skechers Ayakkabı Garanti Şartları Nelerdir?

Skechers Ayakkabı Kullanımı Nasıl Olmalıdır?

Skechers ayakkabı, özenli kullanıldığında, kullanıma bağlı bir deformasyon görülmüyor. Ürünlerinin kullanımından önce, garanti kapsamının bilinmesi kullanıcıların yararına görülüyor. Her tüketicinin; Skechers ayakkabıların bakım, temizlik ve kullanım önerilerinin dikkatle incelenmesi öneriliyor. 

  • Ayakkabıları giyerken bağcıkların açılması, sonra yeniden bağlanması tavsiye ediliyor. Böylece, bağcıklar bağlıyken giymeye çalışma sonucu oluşan deformasyonun önüne geçilebiliyor. 
  • Ayakkabının hiçbir şekilde arka kısmına basmamak, fort bölümünü kırmamak gerekiyor. Fort kısmı kırılan hiçbir ayakkabı garanti kapsamına girmiyor. 
  • Ayakkabıları çorapla giymek önem taşıyor. 
  • Skechers rahat ayakkabı modelleriyle alışkanlık yaratıyor ancak ayakkabıları aralıksız her gün giymek önerilmiyor. Ayakkabıları bir gün giydikten sonra bir gün dinlendirmek gerekiyor. Böylece bakteri, koku ve deformasyon oluşumunu engelleyebilirsin. Giymediğin zamanlarda ayakkabıyı havalandırmalısın. 
  • Ayakkabıların doğru numarada alınması önem taşıyor. Büyük veya küçük ayakkabılar almak, deformasyona sebep oluyor. Ayrıca doğru numara seçimi ayak sağlığı için de önemli görülüyor. 
  • Dolaplarda depolandığında, ayakkabıların şeklinin bozulmaması için içine kalıp yerleştirmek öneriliyor. Her rafta bir ayakkabı bulunması, ürünlerin üst üste konulmaması ve ezilmemesi deformasyonun önlenmesinde etkili oluyor. 
  • Üzerinde su geçirmez ayakkabı özelliği mevcuttur” (Goretex ve Waterproof) ibaresi bulunmayan modellerin su geçirebileceği belirtiliyor. Üstü el dikişli, saraçlı, kenardan dikişli, sandalet monta ürünlerin, yağmurda ve karda kullanılması önerilmiyor. 
  • Ayakkabıları güneşte bırakmamalı, yoğun nem ve ıslaklıktan uzak tutmalısın. 
  • Ayakkabıların modeline uygun bakım ve temizlik önerileri ürün özellikleri içinde yazıyor. Ayakkabıları, ürün bilgileri içerisinde yazan bilgiler ışığında temizlemeli, hiçbir şekilde ağartıcı kullanmadan bakımını gerçekleştirmelisin.
  • Skechers’ın ayakkabı bakım ürünleri kullanılarak ayakkabılarda profesyonel temizlik etkisine ulaşabilirsin. Temizlik ürünlerinin kullanım önerileri şişelerin üstünde yer alıyor. 
  • Eğer basış ve ayak tabanı problemin varsa ortopedik ayakkabı modellerini tercih etmelisin.

Kullanıcılar, Skechers ayakkabıları özenli ve önerilere uygun bir şekilde kullandığında, deformasyonla ilgili herhangi bir sorun yaşamıyor. Kaliteli, uzun ömürlü ve estetik modeller sunan Skechers, yüzde yüz orijinallik garantisi verdiği ayakkabılarıyla dünyanın dört bir yanında rahatlığın karşılığı oluyor.  

Skechers Ayakkabı Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
Skechers Ayakkabı Kullanımı Nasıl Olmalıdır?

Kullanılan Skechers Ayakkabının Garanti Şartları Nelerdir?

Kullanılan ayakkabıların kullanıcı kaynaklı hataları, garanti kapsamında yer almıyor. Kullanıcı kaynaklı hataların başında, kullanıma bağlı deformasyonlar sıralanıyor. Kullanıma bağlı darbe ve sürtünmeler, tırnak yırtması, yanlış kullanıma bağlı açılma, bağcıklı giyip çıkarma, topuğa basma sonucu fort kırılması, çekme yırtılma, taban aşınması, özensiz kullanım, yanlış numara seçimi, ağartıcı kullanarak yıkama, kimyasal madde ile temizlik, dış kaynaklı leke, yüksek ısıda yıkama, çamaşır makinesinde temizlik ile oluşan deformasyonlar garanti kapsamının dışında bulunuyor. 

Ayakkabılarda kısa süreli ve özenli kullanıma rağmen oluşan deri çatlaması, solüsyona bağlı açılma, dikiş atması, ışıklı modellerde şarj ve ışık sıkıntısı, Skechers iç astar yırtığı problemleri, inceleme sonucu materyal ve üretim kaynaklı bulunursa, garanti içerisinde değerlendiriliyor. Ürünlerin garanti kapsamında olup olmadığı uzmanlarca yapılan ayakkabı incelemesinin sonucuna göre belirleniyor ve kullanıcılar süreçle ilgili an be an bilgilendiriliyor. Fort kırılması gibi bariz kullanıcı hatası bulunan ayakkabılar değişim için kesinlikle değerlendirmeye alınmıyor. 

*: Skechers İnceleme Adresi: (Sadece online alışverişler için geçerlidir) Akçaburgaz Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 3 Esenyurt – İSTANBUL

You May Also Like

Kar Tatilinde Yanınızda Bulunması Gereken Kayak Malzemeleri

Kar Tatilinde Yanınızda Bulunması Gereken Kayak Malzemeleri

Skechers ayakkabı kayar mı?

Skechers Ayakkabı Tabanının Parçalanma Sorunu Oluşur mu?

Işıklı Ayakkabılar ve Led Işıklar 

Skechers Işıklı Ayakkabı Pil Değişimi

karbon taban

Karbon Tabanlı Koşu Ayakkabısı

31 thoughts on “Skechers Ayakkabı Garantisi”

    1. Merhaba, yaşadığın deneyim için üzgünüz. Ürünü almış olduğun mağazaya faturasıyla götürerek inceleme talebinde bulunabilirsin. Alışverişini web üzerinden gerçekleştirdiysen ürünle ilgili yaşadığın problemi faturanın arkasına yazarak, ürünü aşağıdaki adrese gönderebilirsin. Adres: Akçaburgaz Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 3 Esenyurt – İSTANBUL MNG Kargo İnceleme Gönderi Kodu: 519 223 635 Kargolar sadece MNG Kargo ile gönderilmelidir. Farklı kargo şirketleriyle gönderilen karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir. Destek için 0850 488 02 00 numaradan bize ulaşabilirsin.

  1. Merhaba HILLTONM -BOYNER den 4 yaşındaki oğlum için ışıklı skechers ayakkabı aldık, ödemesini yapınca mağaza içinde giymek istedi. Ayakkabının birinin ışığı yanmıyordu, hemen değiştirdiler yeşil renk yeni ayakkabı verdiler . Yine mağazada giydi her ikisi de yanıyordu. Fakat bir hafta sonra her ikisi de yanmamaya başladı. Işıklı diye özellikle aldık oğlum şimdi “anne yanmıyor giymeyeceğim” diye ağlıyor 🙁
    Şimdi Boyner e mi götürmeliyim? Nasıl yol izlemeliyim?

    1. Merhaba, ürünü satın aldığın mağazanın inceleme-iade-değişim gibi satış sonrası süreçleri firmamız tarafından yürütülmemektedir. Talebinle ilgili ürünü satın aldığın firmayla iletişime geçmen gerektiğini hatırlatır, anlayışın için teşekkür ederiz.

  2. Carrefour dan aldığım Skechers marka ayakkabıinin tabanı ile birleşim yeri arası açıldı. Ayakkabıyı alalı 14 ay oldu
    Ama Carrefour Garanti kapsamına almadı veya herhangi bir işlem yapmadı

    1. Merhaba, şirketimiz OLKA Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş.; SKECHERS markasının tek resmi Türkiye distribütörüdür. Ancak SKECHERS ürünleri, şirketimizle imzalanan herhangi bir bayilik anlaşması bulunmaksızın üçüncü kişiler tarafından da ülkeye ithal edilebilmekte ve başta bazı süpermarket zincirleri olmak üzere pazara sunulabilmektedir. Bu türden ürünlerle ilgili olarak sorumluluk, tamamen ürünü ithal eden ve dağıtımı ile satışını gerçekleştiren firmalardır. Bu şikayetiniz ile ilgili olarak satın almış olduğunuz ürün şirketimizin ithal ettiği bir ürün olmadığından, üzülerek size yardımcı olamayacağımızı bildiririz.

  3. beş buçuk ay oldu ayyakabımı alalı iç astarı ve önde baş parmak yeri açılmaya başladı.yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Merhaba, yaşadığın deneyim için üzgünüz. Ürünü almış olduğun mağazaya faturasıyla götürerek inceleme talebinde bulunabilirsin. Alışverişini web üzerinden gerçekleştirdiysen ürünle ilgili yaşadığın problemi faturanın arkasına yazarak, ürünü aşağıdaki adrese gönderebilirsin. Adres: Akçaburgaz Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 3 Esenyurt – İSTANBUL MNG Kargo İnceleme Gönderi Kodu: 519 223 635 Kargolar sadece MNG Kargo ile gönderilmelidir. Farklı kargo şirketleriyle gönderilen karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir. Destek için 0850 488 02 00 numaradan bize ulaşabilirsin.

  4. BU MARKAYI YAKLAŞIK 4 YILDIR KULLANIYORUM. PİYASADAN 2 KAT DAHA FAZLA ÜCRETLE SATIP AMA SATTIĞI MALIN VE MÜŞTERİSİNİN YANINDA OLMAYAN BİR ŞİRKET. 3 KES GÖNDERDİM SPOR AYAKKABIMI AMA RET GELDİ.

    1. Merhaba, ürünle ilgili gerekli inceleme, ilgili ekibimiz tarafından büyük bir hassasiyetle yapılmıştır. Yapılan inceleme sonucunda üründe üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmemiştir. Üzülerek belirtmek isteriz ki şu aşamada ürününle ilgili talebine olumlu dönüş yapamıyoruz. Anlayışın için teşekkür ederiz.

    1. Merhaba, ürünü satın aldığın mağazanın inceleme-iade-değişim gibi satış sonrası süreçleri firmamız tarafından yürütülmemektedir. Talebinle ilgili ürünü satın aldığın firmayla iletişime geçmen gerektiğini hatırlatır, anlayışın için teşekkür ederiz.

  5. Koşu ayakkabısı diye satılan max cushioning modelini aldım. 5 ay kullandım maksimum 2-3 haftalık bir süreçte koşu yaptım. Topuk kısmının yanları hem dikiş attı hem de yırtıldı. Bana bizle alakası yok diyerek geri gönderdiniz. Koşu ayakkabısıyla koşulduğunda bile iade kabul etmiyorsunuz Bi de gelmiş garantinin mükemmelliğini yazmışsınız… Hadi ben 5 ay sonra bununla karşılaştım, kuzenim 6 gün garsonluk yaparken giydi iç astarı yok oldu ona bile sorun bizde değil demişsiniz. Gördüğüm en kötü firmasınız Bi tık üstünü göremedim. Pazar malı bile size bin basar en azından bin liraya yakın para istemiyorlar

  6. Cevahir mağazanıza bıraktığım ve tarafınızdan 1-168856 talep numarası ile incelenen üründe, üretim kaynaklı herhangi bir kusur bulamamışsınız. Bulamamanız normal çünkü kusur üretim kaynaklı değil.

    Fakat, bu ayakkabının renkli olan o ayak bileğindeki kumaş kısmının aşınması, ayakkabıyı sadece 10-15 kere giyen kızımın da hatası değil.

    Sisteminizden görebileceğiniz gibi, bugüne kadar aldığımız onlarca ayakkabıda bir sorun olmadı da şimdi neden oluyor?
    Aşınmanın olduğu yeri o hale getirmek için ayakkabıyı alıp duvara falan kasten sürtmek gerekir. Kullanıcı hatası olması mümkün değil.

    Cevaplamak isterseniz bir soru: kullanıcı hatası vb yuvarlak tanımları bir kenara bırakacak olursanız, incelemeye gelen o ayakkabı, kullanıcı tarafından nasıl o hale getirilmiş olabilir?

  7. 04.12.2020 tarihinde aldığım üründe sağ tekin de açılma oluştu. Ürünü skechers.com aldım. Ürün ile birlikte e- irsaliye gönderildi. Yardımcı olursanız sevinirim

    1. Merhaba, ürünü satın aldığın mağazanın inceleme-iade-değişim gibi satış sonrası süreçleri firmamız tarafından yürütülmemektedir. Talebinle ilgili ürünü satın aldığın firmayla iletişime geçmen gerektiğini hatırlatır, anlayışın için teşekkür ederiz.

  8. Mart 2020 de aldığım ayakkabımin ikisi de yandan açılmış yani ben ayakkabıyı arabadan arabaya kullanıyorum biliyorum şimdi versem kullanıcı hatası diyecekler . Yani pahalı aldığıniz ayakkabı ile rezil oluyorsunuz. Şikayet var komple Skechers in garanti kabul etmemesi ile dolu bence buna bı çözüm bulun .

    1. Merhaba, yaşadığın deneyim için üzgünüz. Ürünü almış olduğun mağazaya faturasıyla götürerek inceleme talebinde bulunabilirsin. Alışverişini web üzerinden gerçekleştirdiysen ürünle ilgili yaşadığın problemi faturanın arkasına yazarak, ürünü aşağıdaki adrese gönderebilirsin. Adres: Akçaburgaz Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 3 Esenyurt – İSTANBUL MNG Kargo İnceleme Gönderi Kodu: 519 223 635 Kargolar sadece MNG Kargo ile gönderilmelidir. Farklı kargo şirketleriyle gönderilen karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir. Destek için 0850 488 02 00 numaradan bize ulaşabilirsin.

  9. Merhaba, Boyner Marmara Park Mağazasından yaklaşık 8 ay önce aldığım spor ayakkabının iki tekinin de taban bağlantı kısımları açılmış olması sebebiyle ayakkabıyı Boyner Marmara Park Mağazasına teslim ederek iade-değişim talebinde bulundum. Fakat tarafıma ulaşarak talebimin red edildiğini ve ayakkabının bu şekilde geri teslim alınması bildirdiler. Fakat Skechers gibi bir ürünün normal kullanımda bu kadar kısa sürede böylesine büyük bir deformasyona uğrayarak taban bağlantı kısımlarının açılması sebebiyle oluşturduğum iade-değişim talebinin red edilmesi büyük hayal kırıklığı yaratmıştır. Talebimin red edilmesi son derece mantıksız olup, ürünün tekrar incelenmesini talep etmekteyim.

    1. Merhaba, ürünü satın aldığın mağazanın inceleme-iade-değişim gibi satış sonrası süreçleri firmamız tarafından yürütülmemektedir. Talebinle ilgili ürünü satın aldığın firmayla iletişime geçmen gerektiğini hatırlatır, anlayışın için teşekkür ederiz.

      1. Sayın ilgili metinde de belirttiğim gibi zaten ürünü aldığım mağazaya geri teslim ettim. O anlamda herhangi bir sorun yok. Fakat 0850 488 0200 numnaralı Skechers Türkiye ile de yaptığım görüşmede de belirtildiği üzere ürün tarafınızca incelenmekte. Burada ki sorun doğru düzgün suya bile değmemiş yeni bir ayakkabının kısa sürede tabanlarının açılmış olması ve bu sebeple iade-değişim talebi yaptığım ürünün Skechers Türkiye tarafından red edilmesi. Bu sebeple ürünü tekrar iade-değişim talebi için geri göndereceğim. Lütfen kusurlu ürününüze sahip çıkın. Bu şekilde bir hizmet olmaz. Ürünü tekrar iade edeceğim ve gerekirse Tüketici Hakem Heyetine de başvuru yapacağım…

        1. Merhaba, sana daha iyi yardımcı olabilmemiz için ürün inceleme form numarasını bizimle paylaşmanı rica ederiz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir